Regulamin zakupów

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.fajne-sukienki.pl

Właścicielem sklepu detalicznego, działającego pod adresem www.fajne-sukienki.pl jest sklep "Soleil" Marcin Noszczyński, ul. Stawowa 4, 41-200 Sosnowiec, NIP: 642-040-25-18.
Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.

DEFINICJE:
Oferta - towary / produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.fajne-sukienki.pl
Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie.
Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.fajne-sukienki.pl
Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem świąt.
Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej.

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
 
1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.fajne-sukienki.pl są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, zawierają podatek VAT oraz wszelkie inne opłaty.
2. Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „Finalizuj Zamówienie” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
3. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień, brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
4. Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem".
5. W przypadku braku zamówionego towaru w magazynie, Klient jest bezzwłocznie informowany i podejmuje decyzje o częściowej realizacji zamówienia, jego modyfikacji lub anulowania. W razie dokonania płatności klient otrzyma zwrot należności w ciągu 7 dni.
6. Zrealizowanie zamówienia zostanie potwierdzone wiadomością e-mail, przesłaną na adres e-mail, podany przez klienta w formularzu.
 
DOSTAWA
 
1. Wysyłka zamówienia odbywa się w ciągu 48 godzin. Aż 95% przesyłek w obszarze Polski trafia do klientów następnego dnia po przekazaniu firmie kurierskiej. Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL, oraz paczkomaty Inpost. Koszt dostawy w granicach Polski bez względu na formę płatności, ilość oraz wartość zamówionych produktów wynosi:

12 pln (paczkomat)
15 pln (kurier DHL lub Poczta Polska)

Darmowa dostawa na terenie Polski bez względu na formę płatności oraz ilość zamówionych produktów od 150pln
2. Czas dostawy zamówień detalicznych do państw leżących w granicach Europy wynosi do 5 dni roboczych, koszt zryczałtowany wynosi 35 PLN (dla 1 produktu) oraz 64 PLN (dla dwóch produktów). 
W przypadku przesyłki przekraczającej 2 sztuki koszt dostawy jest wyliczany indywidualnie a zamówienie jest wiążące dla stron dopiero po akceptacji kosztów przez Klienta sklepu.
3. Ponowna Wysyłka do klienta w ramach wymiany towaru na inny bądź w ramach reklamacji, realizowana jest na koszt sklepu internetowego (w obszarze Polski).
 
PŁATNOŚĆ
1. Akceptowane formy płatności:

- pobranie (zapłata przy odbiorze przesyłki, tylko w obszarze Polski)
- przedpłata na konto w PLN: mBank 89 1140 2004 0000 3602 4925 7427  ;  Soleil Marcin Noszczyński ul. Stawowa 4, 41-200 Sosnowiec
- przedpłata na konto w EURO: IBAN PL96 1140 2004 0000 3612 0358 2780  SWIFT BREXPLPWMBK  ;  Soleil Marcin Noszczyński ul. Stawowa 4, 41-200 Sosnowiec
 
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
 
1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną na adres allegro@soleil.pl) - preferujemy informację pocztą elektroniczną.
3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
5. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w sytuacji, gdy zakupiony towar jest rzeczą nieprefabrykowaną, która została wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (art. 38 pkt 3 ustawy o prawach konsumenta). Dotyczy to produktów, które wykonano na podstawie indywidualnego wyboru lub decyzji konsumenta. Są to towary wyraźnie zindywidualizowane, np. modyfikacje wymiarów, kolorów lub wykończeń.
6. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
7. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: "Soleil" Marcin Noszczyński, ul. Stawowa 4, 41-200 Sosnowiec a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
8. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
9. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WYMIANA
 
  1.  Wysyłka towaru do klienta w ramach wymiany na inny model odbywa się pierwszy raz na koszt sklepu (w obszarze Polski).
  2.  Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
  3.  Prosimy o przesłanie towaru na adres: "Soleil" Marcin Noszczyński, ul. Stawowa 4, 41-200 Sosnowiec. Prosimy także o przesłanie wraz z towarem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę wymiany towaru.

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
 
1. Sklep "Soleil" jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym
w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres: sklep@soleil.pl.
Sklep "Soleil" zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
3. Zwracany towar proszę wysłać na adres: "Soleil" Marcin Noszczyński, ul. Stawowa 4, 41-200 Sosnowiec. paragon fiskalny lub fakturę VAT.
 
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
 
1. Sklep "Soleil" podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić sklep "Soleil" o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: "Soleil" Marcin Noszczyński, ul. Stawowa 4, 41-200 Sosnowiec, mailowo pod adres sklep@soleil.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
5. Sklep "Soleil" zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.


POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy sklepem "Soleil" a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego,zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Usuń odnośnik Kodeksu postępowania cywilnego.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem internetowym www.ec.europa.eu/consumers/odr/.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl